.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار: تاسیس دانشگاه در گلو گاه از تعهدات وزارت علوم است

استاندار مازندران گفت: تاسیس واحد دانشگاهی در گلو گاه از تعهدات وزارت علوم است که با وجود شرایط خوب و مستعد منطقه و جهت ارتقاء علمی و فرهنگی این دانشگاه باید سریعتر احداث شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، محمد کریمی روز سه شنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفر هیات دولت در گلوگاه با اشاره به مصوبه هیات دولت در رابطه با ساخت و تاسیس واحد دانشگاهی بر استفاده از کار کارشناسی در اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری تاکید کرد و افزود: کارها باید با روند صحیح و رو به رشد درمدت زمان کوتاه تا دورۀ دوم سفر ریاست جمهوری اجرایی و به بهره برداری برسد.

کریمی همچنین با اشاره به مطالعه و احداث دهکده المپیک در گلوگاه یا جویبار گفت: در این راستا باید از محافظه کاری وملاحظه کاری در امور محوّله خودداری و از کارشناسان زبده واهل فن غیرمازندرانی وبدون تعصّب شهرستانی ظرف یک ماه آینده مطالعات انجام شود.

وی از آغاز بکار اولین بیمارستان گلوگاه در هفته دولت خبر داد و افزود:برای عملیات ساخت بیمارستان 24 تختخوابی ثامن ائمه این شهرستان تا کنون 635 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که پس از تکمیل تجهیزات آن در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

" کریمی"گفت:با راه اندازی بخشهای اورژانس –بخش داخلی – درمانگاهی –زنان وزایمان واطفال در فاز اول و بخش های جراحی واتاق عمل این بیمارستان نیز در فاز های بعدی فعال خواهد شد.

ه بهره برداری برسد.

وی از پایان عملیات ساخت سالن ورزش ویژه بانوان با اعتبار 250 میلیون تومان خبر داد وگفت:سالن ورزشی آقایان هم اکنون با 65 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است که تربیت بدنی موظف گردید این پروژه را در هفته دولت به بهره برداری برساند.

به گزارش ایسنا ، استاندار مازندران از ارائه تسهیلات 135 میلیون تومانی جهت بازسازی شالیکوبی گلوگاه خبر داد و گفت:تاکنون 2 واحد از این شالیکوبی ها بازسازی شده و20 هکتار از زمینهای منطقه هشت تیکه گلوگاه نیز به احداث مجتمع گلخانه ای اختصاص یافته است.

"کریمی"در خصوص بازسازی خط آهن شهرستان گلوگاه نیز گفت:خطوط ریل از این خط در خارج از کشور خریداری شده که پس از حمل به داخل کشور عملیات اجرایی این پروژه با اعتبار 7 هزار و 800 میلیون تومان آغاز می گردد.

وی ادامه داد: بزودی بازسازی ایستگاه راه آهن گلوگاه با 25 میلیون تومان اعتبار آغاز می شود وشرکت راه آهن نیز ملزم به ساخت یک ایستگاه راه آهن جدید با اعتبار مصوب 100 میلیون تومانی در این شهرستان گردید.

استاندار مازندران همچنین با تاکید بر اجرائی شدن مصوبات گردشگری و توریستی گفت: با توجه به قرار گرفتن این استان درمسیر سفر زائران امام رضا(ع) و همچنین برخورداری مردم منطقه از مواهب الهی، باید در اجرای پروژه های توسکا چشمه،میانکاله و دریای آرام نیز تسریع گردد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.